“Tu, ets la clau” actual imatge i campanya comunicativa d’Igualada Comerç.
“Tu, ets la clau” vol fer partícip al ciutadà/consumidor de la reobertura i salut del comerç igualadí. Una invitació al consum local.
Igualada Comerç proposa centrar-se en el “TU”, buscant aquesta connexió directa amb els ciutadans, donant-los aquesta implicació en la reobertura del comerç local
La campanya te un seguit d’il·lustracions on es mostra la forma d’un pany (que faria al·lusió a l’eslògan de campanya) i en el seu interior es veuen una sèrie d’objectes i escenes representatives dels diversos tipus de comerç igualadí.
#comerçlocal serà el hashtag que acompanyarà a la campanya. D'aquesta manera s’arrodoneix el concepte i el missatge. Aprofitar l’empenta i visibilitat que agafarà aquest hashtag, que serà molt actiu a tot Catalunya en els pròxims mesos. Fem que el comerç igualadí hi sigui present.
L’univers visual de la campanya és molt ric. Cada imatge/il·lustració està formada per petits objectes, històries i personatges. Això és una oportunitat per la creació de continguts per a les xarxes socials, amb les quals es podrà agafar diversos detalls de la campanya “mare” per anar reforçant el missatge i concepte clau de la campanya al llarg del temps.
Escriba su subtítulo aquí
Botón
TOTEMS
Igualada Comerç te distribuïts per la ciutat una vintena de tòtems que donen color a la ciutat i serveixen per mostrar les diferents campanyes visuals de promoció del comerç local.